Opdateringer – Corona situationen

I Lagerkompagniet er vi i fuld drift som vanlig, og på denne side vil vi informere vores kunder, hvordan vi håndterer situationen, så du som kunde ved hvordan vi håndterer forskellige processer for stadigvæk at kunne hjælpe dig med at drive din virksomhed i denne krisetid.

Besøg på lageret

For at undgå unødig risiko for, at vores personale udsættes for smitte, vil der indtil andet er meldt ud (via nyhedsbrev og på siden her), alene være adgang for speditionsfirmaer eller for kunder med specifik aftale med kundeservice.

Alt kommunikation med lageret skal derfor ske via mail og telefon. Har du behov for at få adgang til nogle af dine varer, så koordiner det med lageret, og vi vil sørge for at få sendt hjem til dig eller få stillet frem til afhentning/inspektion uden for åbningstiden. Medmindre andet aftales med kundeservice.

Hvis du efter aftale med kundeservice har aftalt tidspunkt for adgang til lageret, gælder følgende:

  • Hvis du har behov for at besøge lageret skal du lave en forudgående aftale med kundeservice, som informerer de pågældende medarbejdere om dit besøg. Det er super vigtigt, at du er opmærksom på dette, da vi ikke længere tillader uanmeldte besøg.

  • Hvis du har feber, hoste, forkølelse eller har andre corona- eller influenzalignende symptomer, eller har været i nærheden af personer, som har været smittet, skal du ikke lave aftale med kundeservice, før du har fået taget en coronatest, og er sikker på, at du ikke er smittet. 

  • Når du efter aftale med kundeservice besøger lageret, skal du under hele besøget bære mundbind og afspritte hænder inden adgang til lager og kontakt til personale.


Vi beklager naturligvis de gener, dette medfører – men vi skal for alt i verden undgå, at personalet hos os smittes.